Reklamační řád

Reklamační řád DEPAGelectronics

REKLAMAČNÍ ŘÁD

I.
Všeobecná ustanovení

1. Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího:


   Depagelectronics s.r.o., IČ 05724813, se sídlem Příkop 843/4, 602 00 Brno- Zábrdovice


2. Reklamační řád tvoří nedílnou součást Všeobecných obchodních podmínek (dále jen jako „VOP").Uzavřením kupní          smlouvy vyslovuje kupující souhlas s VOP a potvrzuje, že je s nimi řádně obeznámen. Kupující současně potvrzuje, že mu prodávající dostatečným a srozumitelným způsobem vysvětlil obsah a smysl odpovědnosti za vady a podmínky, za kterých lze práva z vadného plnění uplatnit.


3. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají platné a účinné právní předpisy.


4. Tento reklamační řád je zpracován v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění. Zákazníkem se v souladu s ust. § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb, o ochraně spotřebitele, rozumí spotřebitel.

II.
Odpovědnost prodávajícího


1. Prodávající odpovídá za to, že prodávané zboží nemá při přivzetí vady. Prodávající dále odpovídá, že zboží má stanované vlastnosti, množství, míru, hmotnost a odpovídá požadavkům právních předpisů. Prodávající dále odpovídá za skutečnost, že prodávané zboží vyhovuje účelu, ke kterému se toto zboží obvyklé používá.


2. Na žádost kupujícího prodávající poskytne záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list obsahuje obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo. Standardně však, umožňuje-li to povaha věci, vydává prodávající na místo záručního listu kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.


III.
Záruční doba


1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.


2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.


3. V určitých případech může prodávající poskytnout na prodávané zboží záruku za jakost (prodloužená záruka). Tato záruka musí být vždy v souladu se záručními podmínkami danými výrobcem, přičemž v takovém případě záruční list vždy obsahuje shora uvedené náležitosti a je vydán v souladu s výše uvedenými podmínkami.


4. Prodávající neodpovídá:
    •  U věci prodávané za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
    •  Za opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
    •  U použité věci za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím
    •  Vyplývá-li to z povahy věci


5. Prodávající negarantuje plnou kompatibilitu prodaných součástí s jinými, pracovníky prodávajícího neschválenými součástmi, ani se softwarovými aplikacemi, jejichž funkčnost nebyla kupujícím výslovně požadována v písemné objednávce, ledaže je taková kompatibilita u podobného zboží obvyklá a nebylo-li prodávajícím u zboží výslovně uvedeno, že je dané zboží kompatibilní pouze s uvedeným seznamem či není kompatibilní s uvedeným seznamem.


6. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady vzniklé použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení, nesprávného spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití. Dále se odpovědnost za vady nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, nebo poškozením účinky přepětí v rozvodné síti (např. bleskem) s výjimkou běžných odchylek.


7. Prodávající negarantuje plnou funkčnost aplikačního software ve verzích, které nejsou vhodné (nejsou vytvořeny) pro objednaný operační systém, ledaže je taková funkčnost u podobného zboží obvyklá a nebylo-li prodávajícím u zboží výslovně uvedeno, že je dané zboží funkční pouze s uvedeným seznamem či není funkční s uvedeným seznamem. Za případné problémy způsobené omezenou funkčností aplikací, které tuto podmínku nesplňují, nepřebírá prodávající žádnou zodpovědnost.


8. Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí produktu a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno. Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):
• mechanickým poškozením zboží,
• elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
• používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
• neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
• pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem,
• pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu,
• zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci        nebo všeobecnými zásadami,
• provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
• zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
• při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware,
• zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí. Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a prodávajícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.


9. Zjistí-li technik, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek (např.počítač), ale nekorektní instalace software (operační systém, antivirový program), pokud byla data poškozena nekorektním chováním některé aplikace (např. hry, viry) nedodané prodávajícím, nebo jestliže data poškodil kupující, nebo třetí osoba, bude reklamace zamítnuta. V případě, že zákazník souhlasí s placenou opravou, bude účtována dle aktuálního platného ceníku. Před provedením placené opravy bude kupující informován o ceně opravy, jejím rozsahu a době, nutné k jejímu provedení. K provedení placené opravy lze přistoupit jen po výslovném souhlasu kupujícího (resp. na základě uzavřené servisní smlouvy) učiněném po informování dle předchozí věty.


10. V případě, že zboží je software, vztahuje se záruka výhradně na fyzickou čitelnost médií (média nesmí být poškrábána apod.). Okamžikem odstranění ochranných prostředků (fólie, pečeti, otevření obálky apod.) se kupující stává oprávněným uživatelem softwarového produktu a akceptuje licenční ujednání výrobce software. To neplatí pro rozpor s kupní smlouvou (viz níže).


11. Při předání počítačového systému nebo zařízení pro ukládání dat k opravě, doporučujeme kupujícímu zabezpečit si vytvoření odpovídající zálohy potřebných dat a zabránit jejich možnému zneužití nebo poškození. Prodávající neručí za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat, která jsou uložena na zařízeních pro ukládání dat v počítačovém systému.


12. Zařízení pro ukládání dat jsou zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem s náhodným charakterem výskytu poruch. Prodávající upozorňuje tímto kupujícího na uvedenou skutečnost a doporučuje provádět systematické zálohování uživatelských dat na vhodném zařízení (např. ZIP, CD). Záruka však tímto upozorněním není omezena.


13. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé. LCD displej Norma ISO 13406-2 - Jelikož se každý LCD displej skládá z minimálně 2,35 milionů subpixelů nebo tranzistorů (15"), není z hlediska výrobních technologií prakticky možné předcházet ztrátám pixelů. Do prodeje mohou být dány LCD s maximálně deseti vadnými pixely. Norma stanovuje v souvislosti s vadnými pixely následující třídy: Jsou rozděleny do čtyř tříd, tří typů vadných pixelů a dvou frekvenčních kritérií. Vadné pixely se mohou vyskytnout jako zářivé pixely, černé pixely nebo ztráta subpixelů (nebo blikající pixely). Frekvenční kritéria rozlišují zaprvé počet bílých nebo černých pixelů vyskytujících se v konkrétní oblasti (klastru) a za druhé ztráty subpixelů nebo blikající pixely vyskytující se v klastru. Čtyři třídy určují maximální povolený počet chyb u každého typu vadných pixelů. LC displeje značky ADI, SONY, EIZO a většina dalších LCD na našem trhu jsou zařazeny do třídy II. To znamená, jestliže je počet těchto vadných bodů menší než deset, (2xTyp1, 2xTyp2 a 5xTyp3 = 2 černé body + 2 bílé body + 5 barevných bodů = max. 9 vadných), nevzniká zákazníkovi nárok na reklamaci či uplatnění práva z důvodu rozporu s kupní smlouvou (viz níže). V případě většího počtu vadných pixelů kontaktujte autorizovaný servis Vašeho LCD, případně prodejce.

 

IV.
Uplatnění reklamace


1. Místem pro uplatnění reklamace je adresa Depagelectronics s.r.o., U Mašinky 697, 664 11 Zbýšov. Reklamované zboží je možné předat prodávajícímu poštou, prostřednictvím kurýrních služeb (kupující je povinen zboží řádně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy), případně osobně po dohodě předem.


2. Kupující je povinen předložit prodávajícímu doklad o koupi zboží, případně jiným hodnověrným způsobem prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci.


3. Kupující, který není spotřebitelem je povinen, a kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.


4. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit emailem na adresu: info@depagelectronics.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

V.
Lhůta pro uplatnění reklamace


1. Prodávající, případně jím pověřený pracovník rozhodně o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.


2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na lhůtě delší.


3. Prodávající při převzetí věci k reklamačnímu řízení neodpovídá za data a informace kupujícího, jež jsou uložena na HD, pamětích, či dalších nosičích informací, jež jsou součástí věci přebírané k reklamaci, či jejich případnou ztrátu.


4. Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.


5. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si poplatek za uskladnění ve výši 50,- Kč včetně DPH za každý den prodlení s vyzvednutím zboží.

 

VI.
Práva z vadného plnění


1. V případě, že vada je odstranitelná má kupující vždy výhradně právo na odstranění vady opravou věci.


2. V případě, že vadu nelze odstranit opravou věci, má kupující právo na dodání nové věci bez vady, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, vzniká kupujícímu v tento moment právo požadovat jen výměnu součásti. Pokud vadu nelze odstranit ani opravou věci ani dodáním nové věci bez vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny nebo právo odstoupit od smlouvy.


3. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.


4. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.


5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.


6. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.


7. V případě, že stejná vada byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována a opětovně se vyskytne, má kupující právo na dodání nové věci, výměnu součásti, přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy.


8. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.

VII.
Součinnost kupujícího


1. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu, neprodleně veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění (včetně odpovídajícího potřebného vyzkoušení nebo demontáže výrobku). Kupující je zejména povinen předat výrobek při uplatnění reklamace čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujících takové ověření a odstranění vady.


2. Kupující je povinen předat výrobek prodávajícímu kompletní. V případě, že výrobek nedodá kompletní a je-li kompletnost výrobku nezbytná k zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty k vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících součástí.

VIII.
Mimosoudní řešení sporů


1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Internetová adresa: http://www.coi.cz.

IX.
Spotřební materiál


1. Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie), bývá jeho obvyklá životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. V případě sluchátek bývá životnost vždy 6 měsíců. Výjimkou jsou sluchátka, jenž byla zakoupena jako samostatný produkt. Konkrétně u lampy projektoru jsou uváděny dvě doby obvyklé životnosti - v měsících a zároveň v počtu hodin svícení lampy. Pro úspěšnou reklamaci potenciální vady, musí být splněny obě tyto podmínky. Jednotlivé obvyklé životnosti se liší dle výrobce a tak zde uvádíme aktuální seznam obvyklých životností lamp k jednotlivým typům projektorů:

HITACHI - 6 měsíců / 2000 hodin
EPSON - 3 měsíce / 500 hodin
ACER - 6 měsíců / 2000 hodin
BENQ - 3 měsíce / 2000 hodin (u produktů koupených před 1.7.2005) - 6
měsíců / 2000 hodin (u produktů koupených po 1.7.2005)
HEWLETT-PACKARD - řady 63XX, 7XXX a 90XX 12 měsíců / 4000 hodin - ostatní řady 3 měsíce / 1000 hodin
NEC - 6 měsíců / 1000 hodin
IBM - 3 měsíce

Právo kupujícího reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno.


2. Kupující však musí přihlížet k výše uvedeným skutečnostem, neboť opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci nelze považovat za vadu výrobku. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Pokud zboží používáte (nikoliv vlastníte) déle než je obvyklá životnost, je pravděpodobné, že vzniknuvší vada je důsledkem běžného opotřebení, avšak není vyloučeno, že se skutečně jedná o záruční vadu. Prodávající vždy v odůvodnění případného zamítnutí reklamace uvede, zda se jednalo o vadu způsobenou obvyklým opotřebením. Výše uvedená obvyklá životnost je prodávajícím vždy uvedena i u nabízeného zboží, jinak se nemá možnost této životnosti dovolávat.

Tento reklamační řád je platný od 18.07.2019 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Reklamační řád je k dispozici v sídle prodávajícího nebo jako dokument na www.depagelectronics.cz

 

 servis telefonů Oukitel Servisní středisko a příjem záručních a pozáručních oprav elektroniky. Servis chytrých mobilních zařízení – tabletů a smartphonů, robotických vysavačů, tv boxů, PC a mini PC, čteček otisků prstů a systémů docházky, atd. servisnistredisko@depageletronics.cz Každé elektronické zařízení bohužel nefunguje věčně. Čas od času se může u kteréhokoliv výrobku objevit závada, která vznikne jeho používáním. Někdy se může jednat o kosmetické vady, za jejichž vznik může uživatel, jindy se může jednat naopak o mechanické poškození některé z vnitřních komponent. Mezi nejčastější defekty zařízení patří prasklý displej, znehodnocený zadní kryt, vadná baterie, nefunkční tlačítka, vadné základní desky, chrčení reproduktorů, vada mikrofonů, zálohování dat, aktivace - oživení kapacity baterií, čištění robotických vysavačů, prodej ND, atd. Servisované značky - výrobci, tovární servis: Servis Alcatel, servis robotické vysavače iLIFE, servis Realand, servis Danmini, servis GOpro kamery, servis chytrých  hodinek Smartwatch, servis PULUZ, servis HAWEEL, servis KANEED, servis FunAdd, servis Huawei, servis Xiaomi, servis DOOGEE, servis Baseus, servis VKworld, servis telefonů OUKITEL, servis telefonů Ulefone, servis telefonů LEAGOO, servis telefonů HOMTOM, servis telefonů BLUBOO, servis telefonů VOYO, servis telefonů UMIDIGI, servis ALLDOCUBE, servis KEN XIN DA, servis chytrých hodinek Zeblaze, servis telefonů iMAN, servis telefonů OnePlus, servis AEKU, servis AIEK, servis KINGZONE, servis THL, servis DOMINO, servis ASUS, servis Lenovo, servis Elephone, servis DTNO.1, servis Jumper, servis MOTOROLA, servis AllCall, servis telefonů E&L, servis Cagabi, servis ENKAY, servis MOFI, servis lenuo, servis JIAFA, servis AIQAA, servis CAFELE, servis GKK, servis GOOSPERY, servis Itian, servis Garmin, servis Lenovo, servis OCUBE, servis JOYROOM, servis Blackview, servis TOTUDESIGN, servis TECLAST, servis NEOPine, servis Benks, servis ONDA, servis POFAN, servis FLOVEME, servisrobotických vysavačů Proscenic, servis CaseMe, servis DZGOGO, servis MINIX, servis VINSIC, servis New Bee, servis OATSBASF, servis SARDiNE, servis RIYO, servis Young Player, servis BANPA, servis SADES, servis ZEALOT, servis WSKEN, servis LOUIS, servis Philips, servis Hautik, servis CHUWI, servis ORICO, servis FIFINE, servis ditmo, servis SWISH, servis SEENDA, servis BENETECH, servis UHAPPY, servis tabletú Lenovo, servis KingDian, servis Eworld, servis JAKCOM, servis Sinobi, servis AUN, servis VIVIBRIGHT, servis HUION, servis INCHOR, servis iPHONE, servis SOCOOLE, servis AULA, servis Yanmai, servis CUBOT, servis EDUP, servis ZGPAX, Servis OVLENG, Servis TMC, Servis robotických vysavačů Fmart, servis YELANGU, Servis TRIOPO, servis INDEPMAN, servis ZOMEI, Servis Kodak, servis Canon, Servis Nikon, servis Aputure, servis FITTEST, servis vysavačů DEBO, servis COMFAST, servis CHUNGHOP, servis Combatwing, servis VIBOTiON, servis POFOKO, servis KOTION EACH, servis HYSTOU, serviis MC, servis  Saite, servis iMICE, servis youOKLight, servis U`King, servis SupFire, servis LAMPZ00E, servis ZHISHUNJIA, servis SOMPOM, servis RichFire, servis AONIJIE, servis BUREI, servis robotických vysavačů LIECTROUX, servis hodinek CAGARNY, servis SANDA, servis Oranth, servis SKMEI, servis SKONE, servis WeiQin, servis HAMTOD, servis Huawei, servis robotických vysavačů Xiaomi, servis NOKIA, servis SONY, servis UMI, servis UMIDIDGI, servis iDrone, servis JJR/C, servis ipega, servis JEDIR, servis SSGP, servis HUWANG, servis robotických vysavačů HUAWEI, servis telefonů NOKIA, servis tv boxů Beelink, servis ROCK, servis INKBIRD, servis Cartinoe, servis KOKKO, servis PiPo, servis BOYA, servis  DG.MING, servis telefonů Vernee, servis USAMS, servis APEXEL, servis MEIIGOO, servis M-HORSE, servis Shinlee, servis Hoco, Servis ASiNG, Servis NORTH EDGE, servis AVO, servis Ulcool, servis UGREEN, servis JIUAI, servis Naturehike, servis mannuo, servis Bluedio, servis ZHENZU, servis SPORTSMAN, servis FAAK, servis ONIKUMA, servis WARAXE, servis SEMA, servis vysavačů Prestigio, servis telefonů Zoji, servis YAZOLE, servis Anpwoo, servis NiJia, servis meilan, servis IK, servis OCHSTIN, servis Szsinocam, servis Wanscam, servis ESCAM, servis DEEST, servis COTIER, servis REACHFAR, servis RUNGRACE, servis SHUNWEI, servis SUVPR, servis Vgate, servis Viecar, servis MEIZU, servis telefonů GEOTEL, servis COOLCOLD, servis WEIKING, servis DOOSL, servis DOBE, servis Tenda, servis Measy, servis kamer SJCAM, servis LOVE MEI, servis walkera, servis DJI, servis YONGNUO, servis JAKEMY, servis SLiCOO, servis dronů SYMA, servis Kakapi, servis BEST, servis Tronsmart, servis Fevelove, servis VONETS, servis Prooral, servis REMAX, servis NILLKIN, servis awei, servis EJEAS, servis hodinek MICHAEL KORS, servis hodinek EMPORIO ARMANI, servis FOSSIL, servis Kerui, servis hodinek Liege, servis YOGA, Servis SUNMI, Servis robotických vysavačů Samsung, Servis Evolveo, Servis opravy kamer GOpro, Prodej náhradních dílů všech značek, baterií atd. Pokud nenaleznete náhradní díl nebo baterie, které potřebujete, kontaktujte nás. Pokud se rozhodnete, že je oprava drahá a není ekonomické do ní investovat je možné takové zboží odkoupit zápočtem při koupi nového nebo pouze vykoupit na ND. Softwarové opravy, Upgrade firmware, Downgrade firmware, Opravy servis hardware mobilu, tabletu, PC apod. Výměna poškozeného LCD displeje telefonů, sportovních kamer, tabletů, notebooků, Výměna dotykové desky dotekového skla, Výměna tlačítek telefonů, kamer, noteboků, hodinek, Výměna reproduktoru nebo mikrofonu a kamer telefonů, notebooků, tabletů, oprava namočeného/politého nebo vytopeného zařízení telefonů, hodinek, tabletů, Výměna baterie malá výdrž / nefunkční baterie, oživení baterie, Oživení základních desek telefonů a tabletů, opravy smart hodinek, hybridních zařízení, Výměna konektorů nabíjení / jack audio konektor / video, Výměna poškozeného / prasklého krytu / rámečku atd. telefonů, kamer, notebooků, tabletů, Oprava wifi nebo slabého GSM signálu telefonů, chytrých hodinek, oprava fotoaparátu, VÝMĚNY BATERIÍ SMART HODINEK - chytrých hodinek, smart watch ALE I U KLASICKÝCH HODINEK, Nejlepší prodejce, Recenze Depagelectronics.cz, Recenze wholesales-electronics, Nejlevnější prodej, NA SPLÁTKY, AKCE, ZDARMA, NEJLEPŠÍ, NEJLEVNĚJŠÍ, SUPER PRODEJ, AKČNÍ PRODEJ, AKČNÍ CENY, SLEVY, NEJVĚTŠÍ SLEVY, NEJLEVNĚJŠÍ TELEFONY, NEJLEVNĚJŠÍ TV-BOX, NEJLEVNĚJŠÍ KAMEROVÉ SYSTÉMY, NEJLEVNĚJŠÍ HODINKY
Importér a prodejce smart techniky - technologií. Obchod Depagelectronics.cz - Zdeňka Chudobová a importérská společnost DEPAGelectronics s.r.o. kde je podnikatelka jednatelkou a majitelkou jsou společnosti propojemné v zájemnou spolupráci při importu - exportu, tak velkoobchodního prodeje a finálního maloobchodního prodeje servis elektroniky a smart zařízení, servis robotických vysavačů iLIFE na portálech depagelectronics.cz atd..  Společnosti importují-exportují a prodávají značkové výrobky jako jsou: Smart telefony, Chytré hodinky, Tablety, Android notebooky, Notebooky, Pokladní tiskárny, Klasické tiskárny, Termo tiskárny, Pánské hodinky, Dámské hodinky, Dětské GPS hodinky, dětské S.O.S. hodinky, drony, baterií, outdoor kamery, digitální kamery, sledovací a parkovací kamery, auto kamery, multimediální domácí centra, Android Tv box a seto box komplety, mini PC, Tv box s mini PC, mobilní telefony, příslušenství k mobilním telefonům, příslušenství k smart hodinkám, pouzdra pro tablety, pouzdra pro telefony, pouzdra pro digitální kamery, kamerové systémy, kamery IP, sledovací zařízení, odposlechy, špionážní technika, eet tiskárny, eet vybavení, čtečky EAN, docházkové systémy, smart hodinky, smart technologie, čističky, bíle zboží, robotické mopovače, atd. BATERIE, BATERKA, BATERIE DO TELEFONU, AKUMULÁTOR, BATERIE DO HODINEK, TUŽKOVÁ BATERIE, NABÍJECÍ BATERIE, NABÍJEČKA TELEFON, NABÍJEČKA HODINKY, AUTONABÍJEČKA, NABÍJEČKA 12V ZÁSUVKA, VYSAVAČE, VYSAVAČ, VAKUOVÉ VYSAVAČE, ROBOTICKÝ VYSAVAČ, ROBOTICKÝ MOPOVAČ,  ROBOTICKÝ ZAMETAČ, ILIFE VYSAVAČ, IROBOT, VYSAVAČE CZ, ROBOTICKÝ-VYSAVAČ.CZ, ROBZONE,SENCOR, TESLA, ROBOSTAR, KLINSMAN, PHILIPS, SAMSUNG, HODINKY, SPORT HODINKY, CHYTRE HODINKY, SMART HODINKY, DĚTSKÉ HODINKY, SOS HODINKY, SENIOR HODINKY, KAMEROVÝ SYSTÉM, KAMEROVÝ SET, KAMERY, IP KAMERY, ALARM KAMERY, HLIDACI KAMERY, DOMÁCÍ KAMERY, KOMPLETNÍ KAMEROVÝ SYSTÉM, NVR, DVR, CCT, CC, TV, DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY, DOCHÁZKOVÉ ČTEČKY, OTISK PRSTU, DOCHÁZKA, DOCHÁZKOVÉ, KAMEROVÉ, INAVI, PROTEC, BIO100, BIOPAD, GENERIC, TV-BOX, MULTIMEDIALNI CENTRUM, BEELINK, BELINK, BELLINK, SCISHION, W95, KODI, KODI 18 LEIA, SKILINK, HBTV, PRIMA, NOVA, BARANDOV, ČT1, ČT2, SPORT, FITNES HODINKY, FITNESS HODINKY, FITNES, APPK, ILIFE A4, EU, DOVOZ, DPH, TISKÁRNA EET, POKLADNÍ TISKÁRNA, EET, EET  ZAŘÍZENÍ, HD, HD WD, NEJLEPŠÍ CENA, NEJLEVNĚJŠÍ CENA, NEJ CENA, ZDARMA, AKCE ZDARMA, VELKOOBCHODNÍ CENA, PRODEJ, NEJLEPŠÍ PRODEJ, NEJLEVNĚJŠÍ PRODEJ, ZDARMA PRODEJ,Nejlepší prodejce telefonů, Recenze Depagelectronics.cz, Recenze wholesales-electronics, Nejlevnější prodej, nejlepší servis telefonů, nejlepší servis a oprava robotických vysavačů, nejlevnější servis a prodej náhradních dílů telefonů a hodinek, ZDARMA, NEJLEPŠÍ, NEJLEVNĚJŠÍ, SUPER PRODEJ, AKČNÍ PRODEJ, AKČNÍ CENY, SLEVY, NEJVĚTŠÍ SLEVY, NEJLEVNĚJŠÍ TELEFONY, NEJLEVNĚJŠÍ TV-BOX, NEJLEVNĚJŠÍ KAMEROVÉ SYSTÉMY, NEJLEVNĚJŠÍ HODINKY, Nejlevnější EET, nejdocházka, SUNMI EET terminál, EET, POS tiskárna, EET terminál, EET pokladna, Alza, Mall, Heuréka, zbozi.cz, Google, seznam, elektro, robotické vysavače servis, robotický vysvač prodej, OK servis,

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení